Школа християнського аніматора

Філософія проекту


Формаційний аспект

Передбачає підготовку аніматорівi для апостольської діяльності з дітьми та молоддю під час літніх таборів, а також під час катехитичної праці на парафіях протягом року, що дасть можливість покращити рівень і якість душпастирської діяльності.

Запропонований проект включає в себе катехитичний вишкіл мирянських лідерів та семінаристів, які б могли мати як роздільні так і спільні формаційні зустрічі. Таким чином семінаристи зможуть запізнатися з аніматорами, які б допомогли їм у проведені літніх таборів на парохіях.

Фундаментом для «Школи християнського аніматора» буде використана «запобіжна система виховання»ii св. Івана Боско.

Практичний аспект

Передбачає підготовку аніматорів у кількох рівнях відповідно до їх досвіду і вміння пасторальної праці. Запропоновані курси будуть включати різні розділи і проходитимуть у двох паралельних програмах: LIVE & ON-LINE.

Духовний аспект

Реалізація даного проекту дасть можливість молодим активним людям зростати у християнському дусі, виховуючи в них «добрих християн і чесних громадян», наближаючи їх до зустрічі з Христом, внаслідок якої вони навчаться виявляти Божу любов, жертвуючи своїми вміннями і даруючи себе іншим.

Програма: LIVE


Це щомісячні формаційні зустрічі на яких аніматори практично будуть вивчати та вдосконалювати методи та вміння в праці з дітьми та молоддю. Дана програма складається з наступних розділів:

  • Загальні засади аніматорства;
  • Катехитика (Святе Письмо, молитва, Катехизм);
  • Духовність;
  • Педагогіка;
  • Ігрологія;
  • Бансологія;
  • Співи;
  • Театр;
  • Майстрування;
  • Організація таборів та катехизації

Програма: ON-LINE

Це дистанційна програма навчання, у якій будуть використовуватись засоби новітньої комунікації (зокрема інтернет-ресурси) підтримувати сталий контакт із учасниками проекту, надаючи їм практичні завдання для виконання та теоретичний матеріал для ознайомлення.

ДОВІДКА


Аніматори - це молоді хлопці та дівчата, які добровільно хочуть нести справжню радість життя усім своїм меншим друзям та своїм ровесникам. Присвячують свій вільний час для інших, організовуючи ігри, вечори, гуртки, спортивні змаганнята, катехизацію, молитву інші заходи базуючись на здоровій християнській етиці. Несуть таким чином усім Добру Новину, що Господь нас безмежно любить і що кожна людина покликана, щоб реалізувати в повноті своє життя. Своїм життям дають свідчення їхньої віри в Господа Бога, що жити з Богом, належати до Христової Церкви це далеко не означає бути сумними і виконувати лише приписи і закони, а, навпаки, вимагає бути радісними, крокуючи по справжній дорозі життя разом з іншими приятелями.

Аніматор з латинського слова anima, що означає душа. Аніматор тоді має бути душею в групі, в товаристві друзів. Душа означає щось безсмертне, живе, життя. Аніматор повинен відновити, давати життя там, де його не має. Така діяльність аніматора називається анімацією - анімація (lat. animatione). В українські мові у медицині вживається також слово латинського походження ri-animatione (реанімація), тобто відновити життя, допомогти знову почати жити, оживити, відновити життєві функції. З цього можна догадатися, якою має бути роль аніматора, який повинен «анімувати» тобто надихати, бути душею команди, давати життя там, де б він не знаходився: у школі, на роботі і т.д.

«Запобіжна система виховання» вбачає основне завдання вихователя у тому, що він повинен запобігати провинам. Треба оточити молодь такою дбайливою опікою і такою чистою атмосферою, щоб вона не мала спроможності робити щось зле. Превентивна система виховання не залишає вихованцям часу і не дає їм нагоди порушити етичні засади і правила доброї поведінки. Основу превентивної системи виховання складають релігія, розум і наука, а будується вона на доброті, довір'ї і любові до вихованців. Засобами християнської виховної системи І. Боско є: християнська релігія, що включає в себе практикування Заповідей Божих, які реґулюють відносини людини з Богом і ближніми та наголошують про пошану власного і чужого життя, чистоти, майна, честі, слави і почуттів; виховна атмосфера доброзичливості та родинної безпосередності; індивідуальний підхід через пізнання людини і спеціалізацію виховання; організація дозвілля і праці та безперервна зайнятість; моральні покарання і нагороди, що виключають строгі кари, насильство. Християнське моральне виховання є безперервною працею над формуванням душі й тіла людини для досягнення нею повної злуки з Богом. Метою християнського формування є виявлення, формування та розвиток природних та надприродних задатків душі й тіла до осягнення єдності життя людини з Божими законами. Християнське моральне виховання – це процес формування й розвитку духовного та фізичного потенціалу людини.

 
float
© 2008 - 2016. Тернопільська Вища Духовна Семінарія. Всі права застережено.
Використання матеріалів сайту дозволено при умові обов'язкового вказання активного гіперпосилання на джерело.
Прес-служба ТВДС не завжди поділяє думку авторів публікацій.

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Please publish modules in offcanvas position.